- Gegevens
- Beoordelingen
- Foto's
Speciale aanbieding
Boek nu bij ons en bespaar 14% vergeleken met een andere online reisorganisatie!
Hoogtepunten
- Transfer van/naar vliegveld
Recente foto's van deze tour
Programmagegevens
Selecteer een maand om de beschikbaarheidskalender en vertrekinformatie te bekijken.
Let op: op 24 en 31 december zijn transfers slechts beschikbaar tot 18:00 uur.
UITSLUITEND postcodes die beginnen met 75XXX
Prijsinformatie
Klik op de link hieronder als u de prijs en beschikbaarheid wilt controleren op de reisdatum die uw voorkeur heeft. Onze prijzen worden voortdurend bijgewerkt, zodat we u altijd de laagst mogelijke prijs kunnen bieden.
DEFAULT
Code: DEFAULT
|
Aanvullende informatie

Paris Shuttle Car Picture
- Gedeelde transfer - enkele reis
- Vervoer per minibus met airconditioning (Renault Traffic)
- Fooien (optioneel)
- Kosten voor extra bagage (indien van toepassing)
- Bevestiging krijgt u ten tijde van de boeking
- Baby's mogen mee met deze shuttletransfer als klanten hun eigen babyzitje meenemen. Let op: de organisator beschikt niet over kinderzitjes. Zonder dergelijke zitjes kunnen baby's en kleine kinderen helaas niet mee.
- Maximaal 8 personen per transfer
- Tot de afzetpunten behoren hotels in gebieden waarvan de postcode begint met 75. Hiermee zijn hotels in en rondom Disneyland Parijs uitgesloten.
- Let op: het merk van het voertuig dat wordt gebruikt, kan variëren afhankelijk van uw specifieke reisdatum.
- De duur van de transfers is een schatting. De exacte duur is afhankelijk van het tijdstip waarop u reist en de verkeersomstandigheden.
- Iedere reiziger mag zonder extra kosten één stuks bagage en één stuks handbagage meenemen. Voor extra bagage of grote spullen (zoals surfboards, golfclubs of fietsen) kunnen beperkingen gelden. Vraag voor u op reis gaat aan uw organisator of uw extra bagage wordt geaccepteerd. Contactgegevens staan op uw voucher.
- De tour is ook toegankelijk voor passagiers met een inklapbare rolstoel met verwijderbare wielen. Zij dienen te worden vergezeld door iemand die hen kan helpen met in- en uitstappen.
- Niet-inklapbare rolstoelen worden niet geaccepteerd.
- Stakingen en demonstraties
De vervoerder is niet verantwoordelijk voor vertragingen, gemiste vluchten, gemiste aansluitingen en extra kosten voor de klant die zijn veroorzaakt door stakingen, vakbondsacties en demonstraties die in Frankrijk of in de rest van de wereld plaatsvinden. Onder dergelijke omstandigheden behoudt de vervoerder zich het recht voor de ophaaltijden van de reserveringsbevestiging naar eigen goeddunken te wijzigen.
Wat gebeurt er als mijn vlucht te laat aankomt?
De vervoerder wacht tot maximaal één uur na de geplande aankomsttijd die u bij uw boeking hebt opgegeven. Na deze periode probeert de vervoerder een transfer te verzorgen voor klanten die te laat aankomen, maar als dit niet mogelijk is, kan de vervoerder hiervoor niet verantwoordelijkheid worden gehouden. De vervoerder kan niet aansprakelijk worden gesteld voor extra kosten die worden veroorzaakt door een te late aankomst.
Waar zijn de telefoons?
U kunt gemakkelijk een openbare telefoon vinden op de luchthaven in de ruimte waar u uw bagage kunt ophalen.
Moet ik betalen voor het telefoongesprek?
Nee. Het is een gratis oproep, u kiest gewoon het nummer op uw bevestigingsvoucher.
Hoe lang moet ik wachten totdat de shuttle de luchthaven verlaat?
Het kan zijn dat andere klanten meegaan met uw shuttletransfer, dus er kan een kleine vertraging optreden bij de luchthaven. Vertragingen duren slechts 5 tot 15 minuten.
Hoe ver moet ik lopen naar de shuttle?
Dat is afhankelijk van de dag, maar u hoeft nooit meer dan 100 meter te lopen.
Annuleringsbeleid
Als u tussen 3 en 6 dag(en) voor het geplande vertrek annuleert, worden er annuleringskosten op basis van 50 procent gerekend.
Als u binnen 2 dag(en) voor het geplande vertrek annuleert, worden er annuleringskosten op basis van 100 procent gerekend.